19 Mart 2016 Cumartesi

Neler Yapıyorum?

Merhabalar,
Uzun, baya uzun zaman oldu yazamadım. Son blogumda umduğuma göre her hafta yazacaktım ama gelin görün ki her şey planladığımız, istediğimiz gibi gitmiyor.

Şöyle böyle 1 ayı geride bıraktım. Geçen günleri özetlemek istersem; kendimce hayliyle yol kat ettim. Süreç biraz uzun sürdü çünkü alışma aşaması ve bilgisayarımda bazı sorunlar yaşadım. Ama sonuç olarak her şey yolunda. Bazı test yazma işlerine giriştim. Moztrap sitesinden libreoffice özelliklerini test olarak yazıyorum, yani henüz siteye kullanıcı olarak giremediğim için yayınlayamıyorum ama önümüzdeki günlerde yazdıklarımı oradan okuyabilirsiniz :) Bu dönem bunlarla ilgileneceğim. Önümde daha çok zamanım var kendimi geliştirmek, yeni şeyler öğrenmek için. Öğrendikçe farklı işlere adım atmayı, farklı işlerle ilgilenmeyi düşünüyorum. Ayrıca bunun yanında ingilizcemi ilerletmeye çalışıyorum. Çünkü günümüzde gerçekten bir şeyler başarmak, bir yerlere gelmek, bir şeyler yapabilmek istiyorsanız ingilizceyi ana diliniz gibi bilmeniz gerekmekte.

Sanırım şimdilik benden bu kadar. Aslında daha kişisel düşünüp özel hayatımdan da bahsedebilirim ancak işte o zaman blog amacını aşmış olacak. Özel hayatımdaki gelişmeleri genelde günlüğüme yazmayı tercih ediyorum ki eminim siz de benim özel hayatıma çok da meraklı değilsinizdir :) Yeri geldiğinde öyle yazılarda yazacağım elbet ama şimdi değil. Bu defalık böyle olsun.
Esen kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder