7 Şubat 2016 Pazar

İlk Blog "Akademik Bilişim 2016"

Öncelikle merhabalar,
ilk bloğumun daha çok benimle ilgili olmasını tercih ederdim uzun zamandır düşündüğüm ancak ertelediğim bir şeydi, sonunda akademik bilişim sayesinde ilk adımı atıyorum. İlerleyen günlerde kendimden bahsettiğim bir başka blog yazmayı düşünüyorum zaten. O zaman şimdi biraz ab tecrübemden konuşalım.

Katıldığım ilk ab organizasyonuydu. Zaten bilgisayar mühendisliği 1. sınıf öğrencisiyim. Genel olarak bazı sorunları göz ardı edersek memnun kaldım. Ben linux 101 yani linux'a giriş seminerine katıldım. Bundan 2 ay kadar önce başlamıştım linux kullanmaya ancak hakkında bildiğim pek az şey vardı. Hala eksiklerim var, hiçbir zaman herşeyi tam anlamıyla öğrenemeyiz. Heleki daha bu bölümde henüz 1 dönem okudum, bir seminere katıldım. Zamanla devamı gelecek diye umuyorum :)

Erdem Bayer ve Fatih Daşgın hocalığında 4 günlük seminerdeydim. Gerçekten çok verimli geçti, hatta bittiğinde üzülmüştüm açıkçası. Yorucuydu ancak eğlenerek öğretmeyi başardılar. Kesinlikle çok memnunum. Ardından 3 günlük konferans maratonu başladı. Genel olarak bana, bildiklerime, öğrenmek istediklerime hitap etmesine dikkat ettim seçimimi yaparken. Necdet hocam sağolsun yardımcı oldu seçimlerimde. 7 gün sonunda ödül, plaket töreni ve gala yemeğine katıldım. Yoğun, yorucu bir o kadar da eğlenceli geçen 1 haftaydı. Katıldığım için fazlasıyla memnunum. Bilgisayarla, bilişimle vs ilgili bir bölümde eğitim görüyorsanız, mesleğini icra ediyorsanız yada sadece ilginiz varsa kesinlikle size hitap eden seminer veya konferanslara katılmanızı tavsiye ederim. Size çok fazla şey katacaktır. Senede 1 kere önümüze sunulan bu fırsatı kaçırmak akıllıca olmaz benim gözümde :)

Şimdilik Esen kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder